• Advertentie plaatsen
  • Inloggen

Leidinggevende servicedesk facilitaire organisatie

Aangeboden een maand geleden door RJ vd Veen (331 x bekeken)

Kenmerken

Branche
Overig
Provincie
Limburg
Werk-/denkniveau
HBO
Uren
36-40 uur per week
Leidinggevend
ja
Soort dienstverband
vast

Omschrijving

Ik stel me aan u voor als een gedreven teamplayer die heel goed in staat is om zijn werkzaamheden ook zelfstandig uit te kunnen voeren als dat noodzakelijk is. Regelmatig schakelen tussen diverse situatie leveren geen problemen bij mij op, ik kan inspelen op de gevraagde situatie; wilt u links om, dan ga ik links om.

Gaat halverwege de koers rechts om, dan vaar ik met u mee. Mijn werkdag is geslaagd als ik met een goed gevoel het pand verlaat wat betekend dat ik klanten intern of extern tevreden heb kunnen stellen.  

Mijn energie haal ik uit het dagelijks bezig te zijn om er voor de klant zijn vragen te beantwoorden waarbij mogelijk een nee ook een antwoord kan zijn. De klantwensen voorop stellen is als het voorop stellen van een groepsopdracht waarbij de individualist minder van belang is.  

Waar geniet ik van?

Wanneer de klantwens naar volle tevredenheid is uitgevoerd en de klant met een 'big' smile wegloopt en snel weer terugkeert voor een volgend verzoek.

Waarom ben ik voor uw organisatie te meest geschiktste kandidaat?

Dat is natuurlijk een vraag die telkenmale terugkeert bij het opstellen van een vacature. Ik neem een hoop aan vaardigheden en kennis mee, die ik natuurlijk voor uw organisatie kan inzetten. Mijn carrière laat zien dat ik geen jobhopper ben, wat zorgt voor een rustige en stabiele werkklimaat, immers de vacature hoeft niet jaarlijks opnieuw ingevuld te worden doordat de jobhopper zijn stek verlaat om zijn heil elders te zoeken. Naast het regelmatig inwerken van nieuw personeel bespaard u ook op kosten die u maakt om nieuw personeel te werven, en de bedragen liegen er niet om. Middelen die u ook elders voor uw organisatie kunt inzetten en gebruiken.

Door mijn werkervaring ben ik zeker bekend met de werkzaamheden van een facilitair coördinator en wat daar bij komt kijken.  

In mijn laatste functie was ik teamleider op een servicedesk en weet als geen ander hoe om te gaan met alle binnenkomende vragen en klantwensen, waarbij het ook bij ons noodzakelijk was om alles te registreren in een FMIS. Onze klanten, zowel intern als extern bezochten onze balie, gebruikte de telefoon, email of het intranet. Om een helder beeld te krijgen moest er doorgevraagd worden om een zeer helder beeld te krijgen van de wensen.

Wat ik zoal deed?

dagelijks aannemen van binnenkomende telefoonge sprekken en de klanten te woord staan met vragen omtrent het houden van vergaderingen, bijeenkomsten, recepties maar ook het in ontvangst nemen van klachten (verstoringen) van lekkende kranen, een niet werkende airco, het in laten richten van een werkplek. Maar ook het melden van een verstoring aan een PC, telefoonverbinding of wat dan ook werd aan mij gemeld;


alle binnenkomende e-mails werden gecontroleerd op duidelijkheid van de klantwens, bij onduidelijkheden benaderde ik de klant;


alle gemelde klachten werden in een facilitair management en informatie systeem geregistreerd en droeg ik zorg voor de afwikkeling van deze verstoringen;


alle gestelde klantvragen werd door mij beantwoord, en daar waar dat wenselijk was, zette ik dat door naar tweedelijns-specialisten.


Hierbij valt dan te denken aan aanschaf van producten die niet in ons assortiment was opgenomen maar waar de klant gemotiveerd behoefte aan had;


Ik registreerde nieuwe klanten in het facilitair management en informatiesysteem en daar waar nodig wijzigde ik klant gegevens.


Bijvoorbeeld als de klant verhuisde van woonplaats, of van werkplek.


Klanten kwamen bij mij langs wanneer er behoefte was aan bepaalde voorzieningen waarbij we door onze producten & dienstencatalogus liepen om mogelijkheden te bezien. Soms was een terugkoppeling met tweedelijns-specialisten noodzakelijk.

Via het facilitair management en informatie systeem informeerden we de betreffende lijnmanagers, zoals accountmanager en/ of de locatiemanager 

Wat ik voor deze functie mee nemen?

Een grote hoeveelheid enthousiasme;
Gastvrijheid;
Dienstverlenend;
Oplossingsgericht;
Communicatief vaardig;
Snel kunnen schakelen;
Proactief;
Flexibel en samenwerking.

Ik heb HBO/MBO+ werk- en denkniveau, ervaring binnen het facilitaire werkveld zowel als assistent leidinggevende van een backoffice als teamleider van een frontoffice. Ik beheerst de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk goed; Ik heb kennis van en ervaring met het werken met een FMIS systeem (PLANON).

Natuurlijk is er meer te vertellen dan op deze wijze, ik zou graag in een persoonlijk gesprek nader kennis kunnen maken.

Stuur door

n.o.t.k.

een maand lid van Speurders.nl
Venray, Limburg
  Advertentienummer: 178007817